Vysokoškolské kvalifikační práce

Vysokoškolské kvalifikační práce Nalezeno 153,784 záznamů.  začátekpředchozí152588 - 152597dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Globalizační efekt propojení sponzoringových aktivit s podporou prodeje ve vybraných nadnárodních společnostech v EU
Bayerová, Ema ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce má za cíl analyzovat propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních firmách. Zkoumá, jakým způsobem tyto společnosti řídí své sponzoringové strategie, zda spíše globálně či lokálně. V první kapitole se práce zabývá vztahem sponzoringu a komerčních komunikací z právního, daňového a zejména marketingového hlediska. Druhá kapitola popisuje možné formy propojení podpory prodeje a sponzoringových projektů. Třetí kapitola analyzuje dopad globalizace na sponzoring a podporu prodeje a zmiňuje se o integrované marketingové komunikaci. Jako praktické příklady propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních společnostech jsou pak popisovány společnosti Telefónica S.A. a McDonald's Corporation.
Meření procesů provozu IS čerpacích stanic
Šebelík, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Ďásek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá měřením procesů podpory a servisu specializovaného informačního systému pro provoz čerpacích stanic. Jedná se o systém pro podporu maloobchodního prodeje pohonných hmot a nepalivového zboží. Za hlavní cíl práce byl stanoven návrh sady metrik pro měření těchto procesů s použitím principu multidimenzionality. Znamená to, že jsou samostatně navrženy dimenze a ukazatele a jejich kombinací vznikla sada doporučených metrik. Je ale možné jinou kombinací dospět k novým metrikám. Jako teoretický základ slouží knihovna ITIL, coby mezinárodně uznávaný standard pro řízení IT služeb a metriky navržené v literatuře a jiných diplomových pracích. Navržené metriky jsou uzpůsobeny pro konkrétní sledované prostředí a servisní informační systém, měly by být ale použitelné i jinde. Vybrané metriky byly implementovány do servisního informačního systému a změřeny v poměrně velkém vzorku vstupných dat. To umožnilo vyhodnotit použitelnost metrik a porovnání hraničních hodnot se skutečnými. V závěru práce jsou popsány souvislosti metrik a servisní smlouvy (SLA) a navrženy konkrétní metriky vhodné pro zařazení do SLA, včetně konkrétního příkladu z praxe.
Model metrik servisního centra a jeho ověření s využitím nástrojů business intelligence
Kříž, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení a měření výkonnosti podniku. Cílem této práce je navrhnout systém pro podporu strategického řízení servisní organizace a následně se ho pokusit aplikovat v podmínkách konkrétní servisní organizace. K tomuto účelu byl využit model strategického řízení založený na Balanced Scorecard, z něhož vychází vytvořený model metrik a strategické mapy servisní organizace. První část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření teoretického rámce, tedy pojednává o metodice Balanced Scorecard, nástrojích Business Intelligence a souhrnném konceptu Corporate Performance Management. Druhá část se pak zaměřuje na aplikovatelnost teoretického rámce v podmínkách servisu. Toho je dosaženo implementací několika vybraných metrik z navrhnutého modelu za využití nástrojů Business Intelligence. Výstupem této části je model metrik ve formě strategické mapy a manažerské reporty, znázorněné ve formě grafů a tabulek, umožňující sledování plnění strategických cílů skrze vybrané metriky.
Porovnání nástrojů pro integraci aplikací
Kmínek, Jiří ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
V této diplomové práci se zabývám problematikou integrace aplikací. Hlavním cílem mé práce je porovnání jednotlivých integračních platforem největších prodejců na trhu, těmi jsou produkty firem Microsoft, IBM, Oracle a SAP. Tyto produkty porovnávám pomocí kritérií, která jsem si stanovil. Pro dosažení cílu používám vlastní zkušenosti s nástroji, které v této práci porovnávám. Tyto produkty porovnávám z hlediska obecného a technologického a v možnostech použití. Má práce by mohla sloužit jako zdroj pro rozhodnutí, kterou z integračních platforem je nejvhodnější použít. Dále důkladněji popisuji jednu z nich -- Microsoft Biztalk Server, u kterého uvádím jednoduchý příklad. Dalším cílem mé práce je shrnutí teorie o integraci aplikací, kde popisuji možnosti integrace od nejjednodušších až po nejsložitější řešení. Dalším cílem mé práce je vytvoření metodiky pro integraci aplikací v Biztalku Serveru, která bude nastiňovat konkrétní řešení a postupy v různých situacích. Tato metodika by mohla pomoci vývojářům a analytikům lépe navrhovat řešení a vyvarovat se zbytečným problémům.
ERP systémy pro terciární sektor ekonomiky - PSA
Hájek, Martin ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Benešovský, Martin (oponent)
Cílem mé práce je představit filosofii PSA (Professional Services Automation) systémů, jejich přínosy, strukturu a možnou budoucnost a detailněji popsat, jakým způsobem a z jakého důvodu PSA systémy vznikly. Vzhledem k tomu, že PSA systémy se v podstatě vyvinuly ze systémů ERP a svým vývojem některé trendy ERP systémů s určitým zpožděním sledují, rozhodl jsem se i tuto práci postavit na analýzách ERP systémů a z nich vycházejících závěrů pro řešení PSA. V úvodu práce tedy představuji filosofii a historii ERP systémů (kapitola 3), v kapitole 4 pak představuji samotné řešení PSA. Pátá část je věnována situaci na trhu ERP systémů, z něhož je možné usuzovat o budoucím vývoji trhu PSA. Praktická část 6, jíž je možné považovat za jeden z přínosů této práce, rozebírá některé dimenze PSA z hlediska budoucnosti těchto řešení. Zároveň definuje některé faktory, kterými je možné dosáhnout větších pozitivních efektů, jež PSA řešení přináší firmám orientovaným na služby. Celá práce je pak uzavřena příkladem reálné implementace PSA řešení do inženýrské a stavební společnosti (kapitola 7).
Psychologické aspekty tvorby pracovního prostředí
Hroch, Pavel ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou pracovního prostředí ve společnosti Adventura s.r.o. se zaměřením na praktické aspekty využítí teoretických poznatků. Práce je člěněna do 4 hlavních částí. V úvodní části jsou stanoveny hypotézi a metodický postup práce. Ve druhé části se zabývá studiem odborné literatury pro formulaci teoretických východisek. V e třetí, stěžejní části práce, je detailní analýza situce společnosti. Ve čtvrté, syntetické části jsou formulovány závěry a doporučení pro management společnosti.
Metoda Six Sigma v podnikové praxi
Nová, Marie ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Ungr, Miloš (oponent)
Autorka se v práci zabývá metodou zvyšování výkonnosti podniku, a to pomocí metody Six Sigma. V první části popisuje teroretický přístup k metodě (základní pojmy, DMAIC, nástroje), poté popisuje současný fenomén outsourcingu. V závěrečné části práce se autorka věnuje aplikaci metody Six Sigma na projektu Redukce počtu manuálně párovaných plateb ve společnosti Capgemini Polska z.o.o..
Exportní strategie ČR do roku 2010 s důrazem na prioritní země
Šrámková, Jitka ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat a zhodnotit účinnost Exportní strategie ČR během prvních dvou let realizace jejích projektů v užším zaměření na tzv. prioritní země. Kromě stručného popisu jednotlivých cílů a projektů této strategie informuje i o vládní podpoře exportu na Slovensku, v Rakousku a Maďarsku. Stěžejní význam této práce spočívá v hodnocení vhodnost výběru prioritních zemí z hlediska růstu podílu na celkovém exportu ČR, tempa růstu exportu, předpokládanému vývoji HDP a CPI, politické situace a členství ve WTO či EU. Poslední kapitola blíže popisuje exportní příležitosti do tří zemí, které se na základě výsledků výše popsaných kritérií jeví jako země s největším exportním potenciálem pro ČR z hlediska blízké budoucnosti.
Využití současných ICT pro firemní komunikaci
Kábele, Martin ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Volráb, Oldřich (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s možnostmi využití současných informačních a komunikačních technologií (ICT) pro vnitrofiremní komunikaci a komunikaci firmy s jejím okolím. První část je věnována zadefinování základních termínů, které souvisejí s tématem, a představení některých vybraných technologií a služeb, které je vhodné pro firemní komunikaci využít. V druhé části je na reálné firmě ALLIMAC, s. r. o. ukázáno použití těchto ICT, resp. popsání stavu před a po provedených změnách a popsání a vyhodnocení těchto změn z hlediska organizace a finančních dopadů. Dále jsou zde nastíněny další možnosti rozvoje ICT ve sledované firmě a tím i směr, kterým se chce firma do budoucna ubírat v této oblasti. Závěr práce je věnován stručnému shrnutí hlavní myšlenky celé práce.
Účetní uzávěrka a závěrka v ČR
Libišová, Eva ; Velechovská, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na účetní uzávěrku a účetní závěrku v rámci právních předpisů České republiky. Popisuje účetní uzávěrku a její jednotlivé kroky předcházející uzavření účetních knih. V části pojednávající o účetní závěrce je předložen výčet druhů účetní závěrky, dále jsou zde popsány jednotlivé výkazy. Pozornost je věnována i výpočtu výsledku hospodaření a základu daně. Bakalářská práce se zabývá také procesem ověřování účetní závěrky auditorem, vyhotovení výroční zprávy a zveřejňování účetní závěrky. V poslední části jsou shrnuty teoretické poznatky na fiktivním příkladu firmy Dřevonábytek, s. r. o. Tento příklad může sloužit jako základní návod na sestavení účetní závěrky a uzávěrky.

Vysokoškolské kvalifikační práce : Nalezeno 153,784 záznamů.   začátekpředchozí152588 - 152597dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.