Original title:
Vnímání značky SAM 73 u cílových skupin
Translated title:
SAM 73 brand perception of brand's target groups
Authors:
Talácková, Jitka ; Postler, Milan (advisor) ; Sýkora, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky SAM 73 u jejích cílových skupin. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se zabývá podstatou marketingu, značkou, marketingovým výzkumem a druhy komerčních komunikací. Praktická část je věnována představení značky SAM 73, která je výrobcem sportovního a volnočasového oblečení, a vyhodnocení dotazníkového šetření. V závěru jsou na základě výsledků výzkumu navrhnuty náměty na zlepšení.This thesis deals with SAM 73 brand perception of brand's target groups. The thesis consists of two parts. The theoretical part deals with marketing essentials, brand, marketing research and types of commercial communication. The practical part is dedicated to the introduction of SAM 73 brand, which is a sportswear and leisurewear manufacturer, and evaluation of the research based on questioning. In the last part the thesis proposes ideas for improvement of the brand communication.
Keywords:
brand; brand perception; SAM 73; SAM 73; vnímání značky; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26692