Název:
Vnímání značky SAM 73 u cílových skupin
Překlad názvu:
SAM 73 brand perception of brand's target groups
Autoři:
Talácková, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sýkora, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky SAM 73 u jejích cílových skupin. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se zabývá podstatou marketingu, značkou, marketingovým výzkumem a druhy komerčních komunikací. Praktická část je věnována představení značky SAM 73, která je výrobcem sportovního a volnočasového oblečení, a vyhodnocení dotazníkového šetření. V závěru jsou na základě výsledků výzkumu navrhnuty náměty na zlepšení.This thesis deals with SAM 73 brand perception of brand's target groups. The thesis consists of two parts. The theoretical part deals with marketing essentials, brand, marketing research and types of commercial communication. The practical part is dedicated to the introduction of SAM 73 brand, which is a sportswear and leisurewear manufacturer, and evaluation of the research based on questioning. In the last part the thesis proposes ideas for improvement of the brand communication.
Klíčová slova:
SAM 73; vnímání značky; značka; brand; brand perception; SAM 73
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26692