Original title:
Návrh na změny marketingového mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal for Changes in the Marketing Mix of the Selected Company
Authors:
Wolfová, Sabina ; Mráček, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem podniku Moje Cukrárna. Tento podnik se specializuje na výrobu a prodej italských produktů, jako jsou dezerty, dorty a zmrzliny. V teoretické části jsou probrány důležité analýzy a pojmy marketingu a marketingového mixu. Analytická část zhodnocuje současnou situaci provozovny pomocí analýz, také je v této části zahrnuto dotazníkové šetření, které zkoumá spokojenost B2C zákazníků na trhu. V návrhové části jsou zpracovány návrhy, které povedou ke zlepšení aktuálního marketingového mixu podniku.
This bachelor thesis deals with the marketing mix of the company "Moje Cukrárna". This business specializes in the production and sale of Italian products such as desserts, cakes, and ice cream. The theoretical part discusses important analyses and concepts of marketing and the marketing mix. The analytical part evaluates the current situation of the establishment through analyses, and it also includes a questionnaire survey that examines the satisfaction of B2C customers in the market. In the proposal section, proposals are developed that will lead to improvements in the current marketing mix of the company.
Keywords:
internetový marketing; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; procesy; propagace; internetový marketing; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; procesy; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/248484