Original title:
Návrh marketingového mixu nově vznikající podnikatelské činnosti
Translated title:
Marketing Mix Proposal of Newly Emerging Business Activity
Authors:
Husáková, Tereza ; Havíř, David (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového mixu nově vznikajícího podniku, který plánuje vstoupit na trh. Nejprve je definován hlavní cíl, dílčí cíle na jeho splnění a také popsána metodika zpracování. Na základě popsaných teoretických poznatků v první části práce jsou tyto poznatky aplikovány v části druhé na konkrétní podnik, který je zde představen. Poslední třetí část je věnována návrhům na řešení, které se odvíjí ze získaných výsledků z praktické části.
The master's thesis focuses on the creating of marketing mix a newly emerging business planning to enter the market. Initially, the main objective is defined, along sub-goals for its achievement, and the processing methodology is described. Building upon the theoretical insights in the first part, these findings are applied to a specific business introduced in the second section. The final third part is dedicated to proposed solutions derived from the practical section.
Keywords:
Lean Canvas model; marketing; marketing mix; marketing plan; place; price; product; promotion; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; marketingový plán; model Lean Canvas; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246322