Original title:
Návrh změn marketingové komunikace vybrané neziskové organizace
Translated title:
Proposal for Changes in Marketing Communication of a Selected Non-Profit Organization
Authors:
Savićová, Sandra ; Mráček, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrhy změn v marketingové komunikaci neziskové organizace Dnes pomáhám z.s. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části josu popsány základní marketingové pojmy. Druhá část se věnuje analýze současného stavu organizace. Na základě získaných poznatků jsou v poslední části práce vypracovány návrhy změn, které by měly vest k efektivnější marketingové komunikaci organizace.
This master thesis focuses on proposals for changes in the marketing communication of the non-profit organization Dnes pomáhám z.s. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part describes the basic marketing concepts. The second part is devoted to the analysis of the current state of the organization. On the basis of the obtained knowledge, the last part of the thesis develops proposals for changes that should lead to more effective marketing communication of the organization.
Keywords:
marketing; marketing communication; non-profit organization; marketing; marketingová komunikace; nezisková organizace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246264