Název:
Marketingová komunikace podniku poskytující službu
Překlad názvu:
Marketing Communication of the Company Providing the Service
Autoři:
Marková, Adéla ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingového komunikace podniku Tomi bar. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je věnována teoretickým východiskům potřebná pro znalost problematiky. V následné analytické části je práce věnována rozboru samotného podniku, a to ze strany interní i externí. Třetí část je postavena na popsání návrhů, tyto návrhy by měly pomoci zlepšit některé elementy marketingové komunikace podniku.
This diploma‘s thesis deals with an analysis of marketing communication of the company Tomi bar. The work consists of three main parts. The first part is devoted to the theoretical background necessary for the knowledge of the issue. In the subsequent analytical part, the thesis is devoted to the analysis of the enterprise itself, both from the internal and external side. The third part is built on the description of proposals, these proposals should help to improve some elements of the marketing communication of the enterprise.
Klíčová slova:
Marketingová komunikace; marketingový mix; podnik; propagace; zákazník; company; customer; Marketing communication; marketing mix; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205141