Original title:
Marketingová komunikace podniku poskytující službu
Translated title:
Marketing Communication of the Company Providing the Service
Authors:
Marková, Adéla ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingového komunikace podniku Tomi bar. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je věnována teoretickým východiskům potřebná pro znalost problematiky. V následné analytické části je práce věnována rozboru samotného podniku, a to ze strany interní i externí. Třetí část je postavena na popsání návrhů, tyto návrhy by měly pomoci zlepšit některé elementy marketingové komunikace podniku.
This diploma‘s thesis deals with an analysis of marketing communication of the company Tomi bar. The work consists of three main parts. The first part is devoted to the theoretical background necessary for the knowledge of the issue. In the subsequent analytical part, the thesis is devoted to the analysis of the enterprise itself, both from the internal and external side. The third part is built on the description of proposals, these proposals should help to improve some elements of the marketing communication of the enterprise.
Keywords:
company; customer; Marketing communication; marketing mix; promotion; Marketingová komunikace; marketingový mix; podnik; propagace; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/205141