Název: Návrh rozvoje značky
Překlad názvu: Proposal for Brand Development
Autoři: Brauner, Jakub ; Rampulová, Kateřina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: brand; brand identity; branding; communication; competition; consistency; real estate agency; real estate market; visual identity; branding; identity značky; jednotnost; komunikace; konkurence; realitní kancelář; realitní trh; vizuální identity; značka

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207113

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-603506


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet