Název:
Zobrazování "nízké" vegetace v 3D prostoru
Překlad názvu:
Rendering "Small" Plants in 3D Space
Autoři:
Řehánek, Jiří ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá zobrazováním nízké vegetace ve 3D prostoru v reálném čase. Nízkou vegetací se myslí tráva a keře. Nejdříve se podívá na již existující implementace vegetace ve 3D hrách, kde se prozkoumají vlastnosti pozorovatelné při samotném hraní a dojde k hodnocení vizuální kvality. Poté následuje návrh postupu při řešení této problematiky a popis implementace. V závěrečné části se shrnou dosažené výsledky.
This masters thesis deals with a real-time low vegetation rendering in 3D space. The low vegetation means grass and shrub. At first it looks on a implementation of vegetation in a 3D games that already exist and there investigate characteristics notable while playing and after that it comes to a evaluation of visual qualities. As next will follow design of solution of this problems and description of implementation. In final part will be summary of achieved product.
Klíčová slova:
alfa test; GLSL; keře; míchání textur; OpenGL; počítačová grafika; průhledná textura; správa paměti; Terén; test viditelnosti; tráva; vegetace; alpha test; computer graphic; GLSL; grass; memory management; OpenGL; shrub; Terrain; texture blending; vegetation; visibility test
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53196