Název:
Budování konkurenční výhody českých podniků prostřednictvím kreativní internetové reklamy v rámci jednotného evropského trhu
Překlad názvu:
Building Competitive Advantage of Czech Companies through Creative Online Advertising in the Single European Market
Autoři:
Navrátilová, Ludmila ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Turčínková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Disertační práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Dizertační práce se zaměřuje na oblast kreativní internetové reklamy v kontextu znalosti hodnotových orientací českých spotřebitelů. Interakcí aspektů kreativních kampaní a národní kultury cílové země mohou podniky dosáhnout konkurenční výhodu v oblasti digitální marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je vytvořit koncept využití kreativní internetové reklamy na českém trhu v návaznosti na kulturní hodnoty českého spotřebitele jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti českých podniků. Výsledkem práce je návrh, jenž představuje kreativní prvky interaktivní internetové kampaně s ohledem na českou národní kulturu definovanou jako hodnotové orientace dle Schwartze včetně cílení na konkrétní věkovou kategorii spotřebitelů a zároveň definuje efektivní využívané formáty internetové reklamy.
This doctoral thesis focuses on creative online advertising in the context of understanding the value orientation of Czech consumers. By interactions of creative campaigns and national culture of target country aspects businesses can achieve a competitive advantage in the field of digital marketing communications. The main objective of the thesis is to create a concept of creative use of online advertising in the Czech market in relation to the cultural values of Czech consumers as a factor of increasing the competitiveness of Czech companies. The result of the thesis is a design that represents the creative elements of interactive online campaign to Czech national culture, defined as the value orientation by Schwartz according to targeting to defined age group of consumers and it also defines the effective use of online ad formats.
Klíčová slova:
digitální marketing; European Social Survey; hodnotová orientace český spotřebitelů; konkurenční výhoda; kreativní internetová reklama; kreativní strategie; měření kreativity v reklamě; Competitive Advantage; Creative Online Advertising; Creative Strategy; Digital Marketing; European Social Survey; Measurement of Creativity in Advertising; Value Orientation of Czech consumers
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63387