Název:
Prostor jako paradigma výuky
Překlad názvu:
Teaching-space paradigm
Autoři:
Bureš, Jan ; Müller, Rudolf (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury
Abstrakt: [cze][eng]
Projekt řeší budovu nové Fakulty architektury VUT. Řešené území se nachází v jednom z kampusů VUT mezi ulicemi Údolní, Úvoz a Tvrdého. Koncepce nové fakulty architektury je řešena jako vztah vyučujících a studentů. Specifikem vzdělávání architektů je ateliérová výuka historicky odkazující k beaux art akademiím. Ateliér je zde komunitním prostorem, kde se studenti učí od svého „mistra“, ale především také jeden od druhého. Projekt řeší vztah prostorů studentů a vyučujích, který se setkává v ústřední „tovární“ hale, která oba světy propojuje.
The project is dealing with building of a new Faculty of Architecture at BUT. The target area is located on one of the BUT campuses between Údolní, Úvoz and Tvrdého streets. The concept of the new Faculty of Architecture is based on a relationship between teachers and students. The specificity of the architectural studio education is historically referring to beaux art academies. The atelier is a community space where students learn from their "master", but above all from each other. The project addresses the relationship between student´s and teacher´s spaces, which meet in the central "factory" hall, connecting the two worlds.
Klíčová slova:
ateliérová výuka.; Fakulta architektura; nová škola architektury; rekonverze; univerzitní kampus; Faculty of Architecture; new school of architecture; reconversion; studio tuition.; university campus
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/190714