Název:
Komunikační mix prodejny na lokálním trhu
Překlad názvu:
Communication Mix of a Store at the Local Market
Autoři:
Potěšilová, Hana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix prodejny na lokálním trhu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Důležité marketingové pojmy jsou vysvětleny v první, teoretické části práce. Druhá část se zaměřuje na analýzu současné situace podniku. Na základě výsledků provedených analýz je zpracována poslední, návrhová část práce, která navrhuje změny komunikačního mixu prodejny drogistického a technického sortimentu v Rosicích.
The bachelor thesis deals with the communication mix of a store at the local market. The work is divided into three main parts. Important marketing concepts are described in the first theoretical part. Second part is focused on the analysis of the current state of the company. The last design part, based on the results of the analysis, is focused on author’s improvement suggestions of the communication mix of drugstore and technical range of goods of the store in Rosice.
Klíčová slova:
drogistický a technický sortiment; komunikační mix; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; communication mix; drugstore and technical range of goods; marketing; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207976