Original title:
Komunikační mix prodejny na lokálním trhu
Translated title:
Communication Mix of a Store at the Local Market
Authors:
Potěšilová, Hana ; Mráček, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix prodejny na lokálním trhu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Důležité marketingové pojmy jsou vysvětleny v první, teoretické části práce. Druhá část se zaměřuje na analýzu současné situace podniku. Na základě výsledků provedených analýz je zpracována poslední, návrhová část práce, která navrhuje změny komunikačního mixu prodejny drogistického a technického sortimentu v Rosicích.
The bachelor thesis deals with the communication mix of a store at the local market. The work is divided into three main parts. Important marketing concepts are described in the first theoretical part. Second part is focused on the analysis of the current state of the company. The last design part, based on the results of the analysis, is focused on author’s improvement suggestions of the communication mix of drugstore and technical range of goods of the store in Rosice.
Keywords:
communication mix; drugstore and technical range of goods; marketing; marketing mix; SWOT analysis; drogistický a technický sortiment; komunikační mix; marketing; marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/207976