Název:
Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce
Překlad názvu:
Marketing Communication of the Company in the Field of Assisted Reproduction
Autoři:
Marková, Nikol ; Němcová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a marketingovou komunikaci společnosti REPROMEDA s.r.o. Vysvětluje, co je to marketing, hodnotí současný stav společnosti a porovnává s teoretickými poznatky. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
The bachelor thesis focuses on the communication mix and marketing communication of REPROMEDA s.r.o. It explaines what marketing is, evaluates the current state of the company with theoretical knowledge. Based on properly selected analyzes, provides recommendations and suggestions to improve company´s current marketing communications.
Klíčová slova:
asistovaná reprodukce; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; assisted reproduction; communication mix; marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178711