Název:
Návrh řešení efektivní komunikace firmy prostřednictvím účinného brandingu
Překlad názvu:
Proposal for Effective Firm´s Communication by means of Branding
Autoři:
Alexová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o principech, utváření, měření a zvyšování hodnoty obchodní značky. Zaměřuje se na marketingové pojetí značky a zdůrazňuje vnímání značky koncovým spotřebitelem. Jejím hlavním cílem je aplikovat komplexní znalosti o strategickém řízení značky, vytvořit případovou studii společnosti Red Bull, provést marketingový průzkum pomocí dotazníkové metody a na základě jeho vyhodnocení podat návrh komunikační strategie.
This bachelor´s thesis deals with principles, forming, measuring and increasing brand equity. It targets the marketing concept of the brand and underlines brand perception by end consumer. Its aim is to apply comprehensive knowledge of strategic brand management, carry out Red Bull case study, perform marketing research by question-form method and through interpretation of the results make a proposal for communication strategy.
Klíčová slova:
hodnota značky; identita značky; Marketingová komunikace; marketingový průzkum.; případová studie; strategické řízení značky; značka; brand; brand equity; brand identity; case study; Marketing communication; marketing research; marketing research.; strategic brand managament
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6936