Název:
Návrh marketingové strategie společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Company Marketing Strategy
Autoři:
Němcová, Monika ; Březa, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Hračkomat.cz. Práce obsahuje analýzu současné situace společnosti. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí ke zlepšení finanční situace podniku.
This thesis is focused on the marketing strategy of company Hrackomat.cz. Thesis includes analysis of current company situation. Based on the marketing analysis and marketing research are made suggestions and recommendations, which leads to better financial situation of company.
Klíčová slova:
internetový marketing; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; internet marketing; Marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59264