Název:
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Překlad názvu:
Development of Competitiveness of Company Focused on Customer Value Creation
Autoři:
Trávníček, Milan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářské práce je rozvoj konkurenceschopnosti vybraného podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka. Důležitou částí vypracování analýzy hodnotového řetězce Budou provedeny také další analýzy, například analýza konkurenčního prostředí a SWOT analýza. V těchto analýzách budou odhaleny problémy, které budou v další části řešeny.
The main goal of this thesis is the proposal of improve competitiveness in company named Kořínek & Trávníček, spol. s r.o. to enhancing the value for customers. The important part is elaboration of value chain analysis. There will be realized another analysis, for example analysis of competition or SWOT analysis. In these analyzes there will be revealed the problems, which will be solved in the next part.
Klíčová slova:
analýza hodnotového řetězece; business model Canvas; finanční analýza; komunikační mix; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketingový mix; procesy; communication mix; competitive advantage; competitiveness; financial analysis; marketing mix; model canvas; processes; value chain analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83617