Original title:
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Translated title:
Development of Competitiveness of Company Focused on Customer Value Creation
Authors:
Trávníček, Milan ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářské práce je rozvoj konkurenceschopnosti vybraného podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka. Důležitou částí vypracování analýzy hodnotového řetězce Budou provedeny také další analýzy, například analýza konkurenčního prostředí a SWOT analýza. V těchto analýzách budou odhaleny problémy, které budou v další části řešeny.
The main goal of this thesis is the proposal of improve competitiveness in company named Kořínek & Trávníček, spol. s r.o. to enhancing the value for customers. The important part is elaboration of value chain analysis. There will be realized another analysis, for example analysis of competition or SWOT analysis. In these analyzes there will be revealed the problems, which will be solved in the next part.
Keywords:
communication mix; competitive advantage; competitiveness; financial analysis; marketing mix; model canvas; processes; value chain analysis; analýza hodnotového řetězece; business model Canvas; finanční analýza; komunikační mix; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketingový mix; procesy
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83617