Original title: Návrh marketingové strategie pro individuální vstup do podnikání v oblasti jazykového vzdělání
Translated title: The Proposal of Marketing Strategy for Individual Entry Into the Business of Language Education
Authors: Nováková, Hana ; Chýšková, Eva (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Competitive Analysis; Consumer Analysis; Marketing Mix 4C; Marketing Mix 4P; Primary Research; Secondary Research; analýza konkurence; analýza spotřebitele; marketingová strategie; marketingový mix 4C; marketingový mix 4P; Primární výzkum; sekundární výzkum

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/26074

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-591929


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share