Název:
Komunikační mix ve společnosti servis Feňo
Překlad názvu:
Proposal of Communication Plan in Servis Feňo
Autoři:
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Komunikační mix ve společnosti servis Feňo“ je analýza současného stavu podniku, odhalit eventuální možné nedostatky a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, mixu a komunikace. V praktické části je realizován výzkum, jehož výsledky napomůžou ke zlepšení marketingové komunikace daného podniku. Jsou zde navrženy možné změny a doporučení.
The subject and scope of my thesis ‘Proposal of Communication Plan in Servis Feňo’ is the current state analysis of a company in order to discover its core problems, which could be remedied by optimizing the current or drawing up a new Marketing Communications Mix. The theoretical part of the thesis deals with basic marketing terminology. The remaining part then focuses on research whose results might facilitate improvements in marketing communications of the company in question. It contains recommendations and suggestions for changes.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; communication mix; Marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23902