Název:
Marketingová komunikace
Překlad názvu:
Marketing Communication
Autoři:
Bugárová, Dominika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca sa zameriava na marketingovú komunikáciu spoločnosti AQQ s. r. o. a analyzuje jej marketingovú situáciu, vrátane nástrojov marketingového a komunikačného mixu, ktorými sa organizácia v súčasnosti snaží upútať pozornosť zákazníka. Na základe vykonaných analýz a výstupu dotazníkového šetrenia sú formulované návrhy, ktorých cieľom je zlepšiť marketingovú komunikáciu spoločnosti.
The bachelor’s thesis focuses on the marketing communication of the company AQQ s. r. o. and analyses marketing situation included marketing and communication mix which the company uses for grab customer attention. According to this analysis and outcome of the questionnaire survey there are formulated suggestions with an aim of improve marketing communication of the company.
Klíčová slova:
customer; marketing; marketing communication; online marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178530