Název:
Marketingový výzkum
Překlad názvu:
Marketing Research
Autoři:
Měšťanová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je marketingový výzkum spokojenosti zákazníků výdejny s pánskou módou Wayfarer v Brně. Nejdříve jsou v práci uvedeny cíle, kterých má být v práci dosaženo a použité metody k jejich naplnění. Další část definuje teoretická východiska práce. Praktická část práce se zaměřuje na současnou situaci internetového obchodu Wayfarer a výdejny. Pro naplnění cílů práce jsou využity analýzy a vlastní průzkum ve formě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení spokojenosti zákazníků s výdejnou.
This bachelor thesis focuses on the marketing research of Wayfarer (men’s fashion shop) customers’ contentment. There are described goals of the thesis same as the methods for their accomplishment at the beginning of the paper. Following chapter defines the theoretical bases. The experimental part deals with the current situation of Wayfarer e-shop and delivery point. The goals are fulfilled with the meaning of analysis and personal research utilizing questionnaire form. Arrangements for customers’ contentment improvement with the delivery point service are presented based on the obtained experimental results.
Klíčová slova:
dotazník; marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; customers contentment; marketing; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178554