Original title:
Marketingový výzkum
Translated title:
Marketing Research
Authors:
Měšťanová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je marketingový výzkum spokojenosti zákazníků výdejny s pánskou módou Wayfarer v Brně. Nejdříve jsou v práci uvedeny cíle, kterých má být v práci dosaženo a použité metody k jejich naplnění. Další část definuje teoretická východiska práce. Praktická část práce se zaměřuje na současnou situaci internetového obchodu Wayfarer a výdejny. Pro naplnění cílů práce jsou využity analýzy a vlastní průzkum ve formě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení spokojenosti zákazníků s výdejnou.
This bachelor thesis focuses on the marketing research of Wayfarer (men’s fashion shop) customers’ contentment. There are described goals of the thesis same as the methods for their accomplishment at the beginning of the paper. Following chapter defines the theoretical bases. The experimental part deals with the current situation of Wayfarer e-shop and delivery point. The goals are fulfilled with the meaning of analysis and personal research utilizing questionnaire form. Arrangements for customers’ contentment improvement with the delivery point service are presented based on the obtained experimental results.
Keywords:
customers contentment; marketing; marketing research; questionnaire; dotazník; marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178554