Název:
Rozvoj strategického řízení značky za účelem posílení loajality zákazníků
Překlad názvu:
Development of Strategic Brand Development to Support Customer Loyalty
Autoři:
Šenková, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky. Analyzuje značku jak z interního, tak externího pohledu a představuje tak ucelený rozbor značky společnosti. Jsou identifikovány faktory ovlivňující loajalitu zákazníků a jejich důležitost z hlediska skutečného vnímání klientů, které slouží jako východiska pro návrhovou část. Jejímž hlavním záměrem je vytvoření návrhů pro rozvoj značky v souladu s posílením zákaznické loajality a s doporučeným postupem do budoucna.
The diploma thesis deals with strategic brand management. Analyzes the brand of both internal and external pesrpectives and presents a comprehensive analysis of the company’s brand. Factors influencing the customer loyalty and their importance in terms of the actual client perception, that serve as starting points for the proposal part, are identified. Main intention of these part is to create proposals for the development of a brand in accordance with the strengthening of a customer loyalty and with the recommended procedure of action for the future.
Klíčová slova:
faktory; identita značky; loajalita zákazníků; strategické řízení značky; vnímání značky; brand identity; brand perception; customer loyalty; factors; strategic brand management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197592