Název: Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku
Překlad názvu: The Proposal for Improving of the Marketing Mix of the Glass Company
Autoři: Faitová, Adéla ; Cakl, Zdeněk (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurenceschopnost podniku; Marketing; marketingový mix; sklářský podnik; competitiveness of company; Glass Company; Marketing; marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39881

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-585673


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet