Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Korenčiaková, Terézia ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Táto bakalárska práca sa zaoberá problémom spokojnosti zákazníkov spoločnosti EWALDS s.r.o. Práca poskytuje analýzu súčasnej úrovne spokojnosti zákazníkov, ktorá bola odvodená z dotazníkového prieskumu. Následne sú uvedené návrhy a preventívne opatrenia na zvýšenie spokojnosti.
This bachelor thesis deals with the issue of customer satisfaction of the company EWALDS s.r.o. The thesis provides analysis of current level of customer satisfaction which is determined by the questionnaire survey. It is then followed by the proposals and precautions to increase the satisfaction.
Klíčová slova:
Customer satisfaction; marketing; marketing research; questionnaire; dotazník; marketing; marketingový výskum; Spokojnosť zákazníkov
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200236