Název:
Návrh marketingové strategie pro zvýšení využití výrobního zařízení ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal of a Marketing Strategy to Increase the Use of Production Equipment in a Selected Company
Autoři:
Vozák, Tomáš ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii menší rodinné firmy a je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretické pozadí oblasti marketingu a je důležitá především pro lepší pochopení dané problematiky. Ve druhé části práce je na základě teoretických poznatků provedena analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Závěry z těchto analýz jsou následně využity ve třetí části práce, která je zaměřena na formulaci konkrétních návrhů pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
The diploma thesis focuses on the marketing strategy of a small family business and is divided into three main parts. The first part describes the theoretical background of marketing and is important for a better understanding of the subject. In the second part of the thesis an analysis of the internal and external environment of the company is made on the basis of the theoretical knowledge. The conclusions from these analyses are then used in the third part of the thesis, which is focused on the formulation of specific proposals for improving the marketing strategy of the company.
Klíčová slova:
CO2 laser; Marketing; marketingová strategie; propagace; SLEPTE analýza; SWOT analýza; CO2 laser; Marketing; marketing strategy; promotion; SLEPTE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205077