Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Authors:
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
Bachelor´s thesis is concerned with research of customer satisfaction of 7points, s.r.o. Company. The theoretical part contains an explanation of basic concepts, fundamental techniques and process of marketing research. The practical part includes an analysis of customer satisfaction of the chosen company. The result of this work is a proposal for increasing current customer satisfaction level on the basis of the analysis.
Keywords:
company; customer; customer satisfaction; improvement suggestion.; Marketing; research; respondent; firma; Marketing; návrh na zlepšení.; respondent; spokojenost zákazníka; výzkum; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7628