Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix
Autoři:
Zugarová, Veronika ; Petyovský, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro společnosti Petyovský & Partners s.r.o. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s marketingem a marketingovým mixem. Analytická část obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, spolu s analýzou současného marketingového mixu společnosti a výstupem je SWOT analýza. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingového mixu společnosti.
The theme of this master’s thesis is the proposal of a marketing mix for Petyovský & Partners s.r.o. The theoretical part of the thesis contains analyzes of the external and internal environment, together with the analysis of the current marketing mix of the company and the output is the SWOT analysis. Based on the data and facts, the last part of the thesis presents specific proposals for improving the company’s marketing mix.
Klíčová slova:
imigrační služby; Marketing; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; immigration services; Marketing; marketing mix; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192059