Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
Proposal of Marketing Mix
Authors:
Zugarová, Veronika ; Petyovský, Tomáš (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro společnosti Petyovský & Partners s.r.o. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s marketingem a marketingovým mixem. Analytická část obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, spolu s analýzou současného marketingového mixu společnosti a výstupem je SWOT analýza. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingového mixu společnosti.
The theme of this master’s thesis is the proposal of a marketing mix for Petyovský & Partners s.r.o. The theoretical part of the thesis contains analyzes of the external and internal environment, together with the analysis of the current marketing mix of the company and the output is the SWOT analysis. Based on the data and facts, the last part of the thesis presents specific proposals for improving the company’s marketing mix.
Keywords:
immigration services; Marketing; marketing mix; promotion; SWOT analysis; imigrační služby; Marketing; marketingový mix; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192059