Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavedení nového produktu na trh
Zugarová, Veronika
Zugarová, V., Zavedení nového produktu na trh. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá ověřením životaschopnosti produktu na trhu v oblasti IT řešení. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení metodiky "Lean Startup" spolu s popisem nástrojů, které jsou použity ve vlastní práci. V úvodu vlastní práce je specifikován výchozí "Lean Canvas" a "Value Proposition Canvas", na jehož základě je definován experiment a hypotéza, která je pomocí kvalitativního výzkumu testována a validována. Výstupem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro další postup při uvádění nového produktu na trh.
Návrh marketingového mixu
Zugarová, Veronika ; Petyovský, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro společnosti Petyovský & Partners s.r.o. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s marketingem a marketingovým mixem. Analytická část obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, spolu s analýzou současného marketingového mixu společnosti a výstupem je SWOT analýza. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingového mixu společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.