Název:
Uplatnění marketingu v řízení firem
Překlad názvu:
Application of Marketing in Business Management
Autoři:
Kristiánová, Nikol ; Ondrušová, Denisa (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem předložené diplomové práce „Uplatnění marketingu v řízení firem“ je analýza současné situace trhu, kde působí společnost ABC, a na základě této analýzy vytvoření marketingového plánu. Teoretická část je věnována definování pojmů z odborné literatury, především se zaměřením na proces tvorby marketingového plánu. Následující praktická část je věnována, na základě získaných poznatků z teorie, samotnému provedení analýz a návrhu marketingového plánu pro společnost ABC.
The subject of the submitted thesis "Application of marketing in management of companies" is an analysis of the current market situation where the company ABC operates and on the basis of this analysis to create a marketing plan. The theoretical part is devoted to defining the concepts of specialized literature, mainly focusing on the process of creating a marketing plan. The following section is devoted to, based on lessons learned from the theory itself, actual analysis and designing a marketing plan for the company ABC.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; marketingvý plán; náhradní díly a autodopňky; SWOT analýza; car parts; Marketing; marketing mix; marketing plan; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37004