Název:
Návrh motivačního systému zaměstnanců v telemarketingové společnosti
Překlad názvu:
Proposal of motivation system of employees at telemarketing company
Autoři:
Novotná, Hana ; Masař, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s motivací, vedením operátorů v call centru. Obsahuje návrhy vhodného motivačního systému, které mohou být klíčovým faktorem k dlouhodobé spokojenosti zaměstnanců, ke zvýšení jejich výkonnosti, k poklesu fluktuace a mohou vést k zajištění stabilní prosperity firmy, ke zvýšení tržeb z prodeje.
The thesis analyses problems connected with motivation and leading of call centre operators. It contains proposals of convenient motivation system which could be key factor for long-term satisfaction of employees, increase of their productivity, decrease of their fluctuaction and could provide the stable firm prosperity, increase of sale.
Klíčová slova:
call centrum; dotazníkové šetření; fluktuace; motivační systém; odměňování; operátor; call centrum; fluctuation; motivation system; operator; questionary review; remuneration
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/910