Original title:
Návrh motivačního systému zaměstnanců v telemarketingové společnosti
Translated title:
Proposal of motivation system of employees at telemarketing company
Authors:
Novotná, Hana ; Masař, Marek (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s motivací, vedením operátorů v call centru. Obsahuje návrhy vhodného motivačního systému, které mohou být klíčovým faktorem k dlouhodobé spokojenosti zaměstnanců, ke zvýšení jejich výkonnosti, k poklesu fluktuace a mohou vést k zajištění stabilní prosperity firmy, ke zvýšení tržeb z prodeje.
The thesis analyses problems connected with motivation and leading of call centre operators. It contains proposals of convenient motivation system which could be key factor for long-term satisfaction of employees, increase of their productivity, decrease of their fluctuaction and could provide the stable firm prosperity, increase of sale.
Keywords:
call centrum; fluctuation; motivation system; operator; questionary review; remuneration; call centrum; dotazníkové šetření; fluktuace; motivační systém; odměňování; operátor
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/910