Název: Marketingová strategie Heaven Labs
Překlad názvu: Marketing Strategy of Heaven Labs
Autoři: Hromada, František ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: Diploma thesis is focus on marketing strategy of Heaven Labs, producer of powder food MANA. It covers analysis of powder food industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales. Thesis contains theoretical part, current situation analysis and proposal.
Klíčová slova: Heaven Labs; MANA; marketing; meal replacement; powder foods; social media; soylent; Heaven Labs; MANA; marketing; náhrada jídla; práškové potraviny; sociální média; soylent

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43085

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-576211


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet