Název:
Komunikační strategie firmy Master Internet s.r.o.
Překlad názvu:
Communication strategy for the company Master Internet Ltd.
Autoři:
Šmakalová, Petra ; Špaček,, Filip (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu Master Internet s.r.o. Zvolená komunikační strategie by měla zvýšit prodej poskytovaných služeb v oblasti serverhostingu a dostat název společnosti do podvědomí potenciálních zákazníků.
The bachelor's thesis, based on analyse, suggests suitable communication strategy for company Master Internet Ltd. The chosen communication strategy would increase sale of provided services in servehosting area and get company's name into awareness of potential customers.
Klíčová slova:
komunikační mix; komunikační strategie; marketingový mix; Master Internet s.r.o.; serverhosting; communication mix; communication strategy; marketing mix; Master Internet Ltd.; serverhosting
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7909