Original title:
Komunikační strategie firmy Master Internet s.r.o.
Translated title:
Communication strategy for the company Master Internet Ltd.
Authors:
Šmakalová, Petra ; Špaček,, Filip (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu Master Internet s.r.o. Zvolená komunikační strategie by měla zvýšit prodej poskytovaných služeb v oblasti serverhostingu a dostat název společnosti do podvědomí potenciálních zákazníků.
The bachelor's thesis, based on analyse, suggests suitable communication strategy for company Master Internet Ltd. The chosen communication strategy would increase sale of provided services in servehosting area and get company's name into awareness of potential customers.
Keywords:
communication mix; communication strategy; marketing mix; Master Internet Ltd.; serverhosting; komunikační mix; komunikační strategie; marketingový mix; Master Internet s.r.o.; serverhosting
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7909