Original title:
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Translated title:
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Authors:
Žampach, Aleš ; Kadeřábek, Jakub (referee) ; Koch, Miloš (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci internetového obchodu a strategii prodeje. Oblastí zájmu jsou především fulltextové vyhledávače, on-page, off-page faktory SEO a kanály digitálních medií. Uvedené teoretické příklady jsou demonstrovány na konkrétním příkladu postupu SEO a SEM. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.
The diploma thesis focuses on optimization of e-shop and strategy of selling. Main spheres of interest are full text search, on-page, off-page factors of SEO and channels of digital media. These theoretical examples are demonstrated on the example of pocess SEO and SEM. It also includes economic point of view and strategic concept of optimization.
Keywords:
e-shop; e.marketing strategy; PPC; propagation; search; SEM; SEO; website; e-marketing strategie; e-shop; PPC; propagace; SEM; SEO; vyhledávače; webová stránka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/2526