Název:
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Překlad názvu:
Marketing Strategy of a Selected Nonprofit Organization
Autoři:
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
The aim of the master thesis is to create a proposal of marketing strategy, resp. segmen-tation and marketing mix for a selected NGO which is aimed at protecting the cultural heritage. The thesis summarizes the principles of elaboration of a marketing strategy, which are needed for internal and external analysis. Emphasis is given to Customer analysis which (together with SWOT analysis) forms the cornerstones for setting the goals of marketing strategy. Benefits should be: increased awareness of the brand and organization’s activities, the acquisition of new customers and additional funds.
Klíčová slova:
analýza zákazníka; cílení; marketing sociálních sítí; Marketingová strategie; marketingový mix; marketingový rozpočet; McKinsey 7S; Porterův model pěti sil; segmentace; SLEPTE analýza; SWOT analýza; customer analysis; marketing budget; marketing mix; Marketing strategy; McKinsey 7S; Porter's five forces analysis; segmentation; SLEPTE analysis; social media marketing; SWOT analysis; targeting
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/196857