Název:
Návrh komunikačního mixu ve společnosti GD, s.r.o.
Překlad názvu:
Proposal of Communication Plan in GD, s.r.o.
Autoři:
Hirsch, Tomáš ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu společnosti GD, s. r. o. působící na trhu v oblasti zakázkové výroby sportovních dresů a vlajek. Obsahuje teoretickou část, kde jsou vysvětleny základní termíny marketingové komunikace, analytickou část, ve které je rozebrán současný stav komunikace společnosti a na závěr vlastní návrhy řešení.
Bachelor thesis is deals with building a new communication mix of company GD, s. r. o. operating in the custom manufacturing of sport jerseys and flags market. Contains a theoretical part, where are explained basic marketing communication terms, analytical part, where is analyzed current situation of company's communication and in the end you can find my own suggestions.
Klíčová slova:
Komunikační mix; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; podpora prodeje; propagace; reklama; advertising; Communication mix; marketing; marketing environment; marketing mix; promotion; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27241