Original title:
Návrh komunikačního mixu ve společnosti GD, s.r.o.
Translated title:
Proposal of Communication Plan in GD, s.r.o.
Authors:
Hirsch, Tomáš ; Šmakalová, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu společnosti GD, s. r. o. působící na trhu v oblasti zakázkové výroby sportovních dresů a vlajek. Obsahuje teoretickou část, kde jsou vysvětleny základní termíny marketingové komunikace, analytickou část, ve které je rozebrán současný stav komunikace společnosti a na závěr vlastní návrhy řešení.
Bachelor thesis is deals with building a new communication mix of company GD, s. r. o. operating in the custom manufacturing of sport jerseys and flags market. Contains a theoretical part, where are explained basic marketing communication terms, analytical part, where is analyzed current situation of company's communication and in the end you can find my own suggestions.
Keywords:
advertising; Communication mix; marketing; marketing environment; marketing mix; promotion; sales promotion; Komunikační mix; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; podpora prodeje; propagace; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27241