Název:
Návrh zlepšení marketingového mixu ve společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Company Marketing Mix Improvement
Autoři:
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následné návrhy v jednotlivých segmentech marketingového mixu, které povedou k dosažení cíle, kterým je zvýšení tržeb ve společnosti. Obsahuje návrhy na rozšíření portfolia, zvýšení atraktivity pro zákazníky a zvýšení efektivity procesů ve společnosti zabývající pronájmem reklamních ploch umístěných na městském mobiliáři.
This diploma thesis is focused on the analysis and subsequent proposals in individual segments of the marketing mix, which will lead to the achievement of target, which means increasing sales in the company. The diploma thesis contains proposals for expanding the portfolio, increasing attractiveness for customers and increasing the efficiency of processes in the company, which deals with renting advertising places situated on the street furniture.
Klíčová slova:
Cena; Distribuce; Komunikace; Konkurence; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Procesy; Produkt; Propagace; Riziko; Communication; Competition; Marketing; Marketing mix; People; Place; Price; Processes; Product; Promotion; Risk
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65724