Original title:
Návrh zlepšení marketingového mixu ve společnosti
Translated title:
Proposal for Company Marketing Mix Improvement
Authors:
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následné návrhy v jednotlivých segmentech marketingového mixu, které povedou k dosažení cíle, kterým je zvýšení tržeb ve společnosti. Obsahuje návrhy na rozšíření portfolia, zvýšení atraktivity pro zákazníky a zvýšení efektivity procesů ve společnosti zabývající pronájmem reklamních ploch umístěných na městském mobiliáři.
This diploma thesis is focused on the analysis and subsequent proposals in individual segments of the marketing mix, which will lead to the achievement of target, which means increasing sales in the company. The diploma thesis contains proposals for expanding the portfolio, increasing attractiveness for customers and increasing the efficiency of processes in the company, which deals with renting advertising places situated on the street furniture.
Keywords:
Communication; Competition; Marketing; Marketing mix; People; Place; Price; Processes; Product; Promotion; Risk; Cena; Distribuce; Komunikace; Konkurence; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Procesy; Produkt; Propagace; Riziko
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65724