Název: Mobilní systém pro sběr zpětné vazby zákazníků
Překlad názvu: Mobile System for Customer Feedback Collection
Autoři: Kadlubiec, Jakub ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: ASP.NET MVC; Azure Storage; cloud; Customer Experience Management; customer feedback collection in restaurants; dependency injection; Entity Framework; market research; mobile web application; scalability; Scrum; SQL Azure; user friendliness; Windows Azure; ASP.NET MVC; Azure Storage; cloud; Customer Experience Management; dependency injection; Entity Framework; mobilní webová aplikace; průzkum trhu; sběr zpětné vazby v restauracích; Scrum; SQL Azure; uživatelská přívětivost; Windows Azure; škálovatelnost

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53420

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-558920


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet