Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro vzdálenou správu aktualizací
Kadlubiec, Jakub ; Kupčík, Jan (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci systému pro správu aktualizací. Tento systém by měl nabídnout způsob, jakým mohou vydavatelé softwaru aktualizovat své produkty. Systém byl implementován v jazyce C# s využitím Windows Forms pro vytvoření uživatelského rozhraní, WCF jako komunikačního rozhraní a Microsoft SQL Serveru jako databázového serveru. Textová část práce popisuje průběh vývoje, od analýzy požadavků po samotnou implementaci a testování.
Mobile System for Customer Feedback Collection
Kadlubiec, Jakub ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Thesis describes the process behind creating a mobile system for monitoring customer satisfaction and feedback collection in restaurants called Huerate. The creation of the system is described from the very beginning, where the existing solutions, situation on the market and user's requirements are analyzed based on communication with restaurant owners. After that, the design, implementation and deployment to the restaurants are described. System runs as a mobile web application and is available at http://huerate.cz. 
Systém pro vzdálenou správu aktualizací
Kadlubiec, Jakub ; Kupčík, Jan (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci systému pro správu aktualizací. Tento systém by měl nabídnout způsob, jakým mohou vydavatelé softwaru aktualizovat své produkty. Systém byl implementován v jazyce C# s využitím Windows Forms pro vytvoření uživatelského rozhraní, WCF jako komunikačního rozhraní a Microsoft SQL Serveru jako databázového serveru. Textová část práce popisuje průběh vývoje, od analýzy požadavků po samotnou implementaci a testování.
Mobile System for Customer Feedback Collection
Kadlubiec, Jakub ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Thesis describes the process behind creating a mobile system for monitoring customer satisfaction and feedback collection in restaurants called Huerate. The creation of the system is described from the very beginning, where the existing solutions, situation on the market and user's requirements are analyzed based on communication with restaurant owners. After that, the design, implementation and deployment to the restaurants are described. System runs as a mobile web application and is available at http://huerate.cz. 

Viz též: podobná jména autorů
2 Kadlubiec, Janusz
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.