Original title: Zobrazování scény v moderních počítačových hrách
Translated title: Scene Rendering in Modern Computer Games
Authors: Wilczák, Martin ; Šolony, Marek (referee) ; Kajan, Rudolf (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: deferred shading; forward shading; particle system; post-processing effects; raytracing; shadow; XNA; dopředné stínování; odložené stínování; post-processing efekty; sledování paprsku; stíny; XNA; částicový systém

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/54181

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-557910


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share