Název:
Marketingová strategie produktu
Překlad názvu:
Product Marketing Strategy
Autoři:
Stupka, Radim ; Opravilová, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu. Tímto produktem je taneční kurz PRO-AM v Klubu sportovního tance QUICK Olomouc. Na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod je navrhnuta vhodná marketingová strategie.
This bachelor thesis aims to the marketing strategy design of a new product implementation. This product is the dance course PRO-AM at the dancesport club QUICK Olomouc. On the basis of theoretical knowledge and application of selected marketing methods is formed the suitable marketing strategy.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; strategie; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing research; product; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67586