Original title:
Marketingová strategie produktu
Translated title:
Product Marketing Strategy
Authors:
Stupka, Radim ; Opravilová, Jitka (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu. Tímto produktem je taneční kurz PRO-AM v Klubu sportovního tance QUICK Olomouc. Na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod je navrhnuta vhodná marketingová strategie.
This bachelor thesis aims to the marketing strategy design of a new product implementation. This product is the dance course PRO-AM at the dancesport club QUICK Olomouc. On the basis of theoretical knowledge and application of selected marketing methods is formed the suitable marketing strategy.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing research; product; strategy; SWOT analysis; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; strategie; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67586