Original title:
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for a Selected Fast-food Restaurant
Authors:
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.
This diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for an Asian fast food outlet. An emphasis is placed primarily on identification and description of the internal and external factors of the outlet using a marketing research. The importance of this work is seen in the presentation of the own proposal of the marketing strategy, timeframe definition, cost quantification and risk identification.
Keywords:
fast-food outlet; Marketing mix 7P; Marketing strategy; Olympia Brno; situation analysis; fast-food restaurace; Marketingová strategie; marketingový mix 7P; Olympia Brno; situační analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/204679